ترجمه رسمی

دارالترجمه رسمی البرز مرکز ارائه تمامی خدمات ترجمه

ترجمه رسمی

دارالترجمه رسمی البرز مرکز ارائه تمامی خدمات ترجمه

دارالترجمه رسمی البرز کرج با بیش از یک دهه سابقه درخشان در کرج همچنان با شماست. ترجمه اسناد و مدارک خود را به ما بسپارید. ترجمه رسمی همراه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه.

از وبسایت ما به آدرس /https://alborzkaraj.com دیدن کنید.

آدرس: کرج، میدان آزادگان، نرسیده به برج میلاد، بالای داروخانه پگاه و بانک انصار، طبقه 4 واحد 8

تلفن: 09125679523 و 32557163 و 32501134

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

چرا البرز؟

البرز معتبر است. بیست بیش از بیست سال سابقه درخشان در کرج و خدمت رسانی به هموطنان از تمامی نقاط کشور از جمله تهران، اهواز، سمنان، تبریز و ... ما را به نقطه ی اطمینانی در ترجمه رسمی تبدیل کرده است. مترجم رسمی قوه قضاییه در البرز حضور مستمر دارد و تایید دادگستری و وزارت امور خارجه را ما برای شما انجام میدهیم. 

البرز در دسترس است. دفتر ما در میدان آزادگان کرج کاملا سرراست و در دسترس شما عزیزان است. 

البرز با تکنولوژی همراه است. دفتر ما با وسایل ارتباطی از جمله واتس اپ تلگرام و ایمل با مشتریان خود در ارتباط کامل بوده و نیازهای آنها را در لحظه پاسخگو می باشند.

پرسنل البرز به تعهد کاری خود پایبند هستند و پیگیر تمامی امور و پروسه ترجمه بوده و مشتریان را در این مسیر کاملا همراهی می کنند. 

دارالترجمه  رسمی البرز بیش از ۲ دهه در کرج سابقه فعالیت دارد. خوشنامی و دقت و اطمینان کار ما را بیشمار مراجعین ما گواهی میدهند. 

خوشنامی ما زبانزد است. آدرس ما سرراست است. سرعت و دقت ما را خودتان ببینید و راضی باشید. yes

آدرس: کرج میدان آزادگان نرسیده به برج میلاد بالای داروخانه پگاه طبقه ۴ 

تلفن: ۰۲۶-۳۲۵۵۷۱۶۳, ۳۲۵۰۱۱۳۴, ۰۹۱۲۵۶۷۹۵۲۳

ما یک دفتر ترجمه رسمی به شماره جواز 932 از دادگستری هستیم و دفتر ما در کرج واقع است. ترجمه مدارک خود بهمراه تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه (در صورت نیاز) را به ما بسپارید. 

کلمات کلیدی: دارالترجمه، دارالترجمه رسمی، دارالترجمه رسمی کرج، دارالترجمه انگلیسی، ترجمه رسمی، ترجمه اسناد و مدارک، تایید دادگستری و وزارت و امور خارجه، NAATI، UNI ASSISTT WES، قیمت ترجمه رسمی، هزینه ترجمه رسمی در سال 98


دارالترجمه البرز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی